Veelgestelde vragen

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op!

Wordt mijn bestelling thuisbezorgd?
  • Alle bestellingen leveren wij thuis bij je af wanneer je in onderstaande plaatsen woont:
    • 's-Gravenzande
    • De Lier
    • Den Hoorn
    • Hoek van Holland
    • Honselersdijk
    • Kwintsheul
    • Maasdijk
    • Maasland
    • Maassluis
    • Monster
    • Naaldwijk
    • Poeldijk
    • Schipluiden
    • Wateringen
  • Staat je woonplaats er niet tussen? Dan bezorgen wij helaas nog niet bij jou. Houd onze website en social media in de gaten, want de uitbreidingsplannen van het bezorg gebied zijn er (of neem contact met ons op indien je een grote bestelling wilt plaatsen)!
Tot hoe laat kan ik mijn bestelling plaatsen.
  • Bestellingen kunnen 24/7 geplaatst worden.

  • Bestel je de dag voor levering voor 11:00 uur, dan krijg je je bestelling de volgende dag geleverd.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
  • Iedere dinsdag, donderdag en vrijdag tussen 17:00 en 19:00 uur.
  • Afhankelijk van de drukte gaan wij in de nabije toekomst de bezorgdagen uitbreiden.
Bezorgen in het weekend; is dit mogelijk?
  • Dit is mogelijk en geen enkel probleem. Neem in dit geval contact met ons op zodat we je bestelling kunnen thuisbezorgen.
  • Weekendleveringen kun je niet via onze site bestellen. Alleen via mail of telefoon.
Last minute bestellingen; is dit mogelijk?
  • Dit is mogelijk en geen enkel probleem. Neem in dit geval contact met ons op zodat we samen kunnen doornemen wat de mogelijkheden zijn.
Wat zijn de bezorgkosten?
  • Op basis van je postcode wat hoort bij het op te geven afleveradres wordt automatisch de juiste bezorgkosten berekend. In je winkelwagen dien je je afleveradres op te geven.
  • Tarief 1 a €3.95 geldt voor levering in de volgende woonplaatsen:
    • 's-Gravenzande
    • De Lier
    • Hoek van Holland
    • Honselersdijk
    • Kwintsheul
    • Maasdijk
    • Monster
    • Naaldwijk
    • Poeldijk
  • Tarief 2 a  €7,95 geldt voor levering in de volgende woonplaatsen:
    • Den Hoorn
    • Maasland
    • Maassluis
    • Schipluiden
    • Wateringen
Wat als mijn bestelling geleverd wordt en er is niemand thuis?
  • Eerst bellen wij het nummer wat achtergelaten is tijdens het plaatsen van een bestelling.
  • Indien telefonisch geen gehoor dan proberen wij je bestelling af te leveren bij de buren.
  • Nemen de buren je bestelling niet aan of zijn de buren niet thuis, dan nemen wij je bestelling mee retour. In overleg wordt de bestelling opnieuw uitgeleverd tijdens een volgende leverdag. Hiervoor brengen wij bezorgkosten in rekening.
Tot wanneer kunnen de producten bewaard worden?
  • Ieder product bevat of een ‘tenminste houdbaar tot’ label of een bewaardatum.
Kan ik mijn bestelling invriezen?
  • Dit is mogelijk.
Waar kan ik de allergenen informatie terugvinden?
  • Bij de meeste producten op onze website vind je de allergenen informatie (lees productinformatie).
Waar kan ik de ingrediënten terugvinden?
  • Bij de meeste producten op onze website vind je de productinformatie welke ook de ingrediënten bevat.
Zijn de prijzen in- of exclusief BTW?
  • Alle prijzen zijn inclusief BTW.
Hoe kan ik betalen?
  • Online via iDeal, PayPal of Creditcard.
De producten die ik zoek zijn niet te vinden op deze website. Kan ik ze toch bestellen?
  • Neem in dit geval contact met ons op. Wij kunnen vrijwel ieder stuk vlees of vis leveren. 
Ik geef een feest en wil een barbecue organiseren. Wat zijn de mogelijkheden?
  • Neem contact met ons op voor de mogelijkheden. Met regelmaat verzorgen wij het eten voor feesten en partijen.
Hoeveel vlees moet ik bestellen per persoon wanneer ik een barbecue geef?
  • Dit hangt af van meerdere factoren. Bij ieder product staat per hoeveel stuks het verpakt is. Op basis hiervan kun je een inschatting maken.
  • Het gemiddelde ligt rond drie á vier eenheden per persoon.
  • Bekijk ook onze bbq pakketten op onze website.
Ik wil mijn bestelling ophalen. Is dit mogelijk?
  • Dit is beperkt mogelijk. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
Voldoen de producten aan de Nederlandse veiligheidseisen?
  • Ja, alle producten voldoen aan de Europese richtlijnen en die van de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit.
Ik heb een verbeterpunt. Hoe kan ik deze kenbaar maken?
  • Neem contact met ons op zodat wij met je verbeterpunt aan de slag kunnen.
%

Persoonlijk contact

Voor aanvullende vragen kun je direct contact opnemen met Cor of Duco

%

Uniek concept

Slagerskwaliteit vlees voor bodemprijzen. Topkwaliteit en betaalbaar

%

Voorraad garantie

Nooit meer misgrijpen. Ook grote aantallen en exclusief vlees mogelijk